29 kwi 2017

Milka Collage czyli "takie coś, z takim czymś, bez takiego czegoś".




Dziś na tapetę idzie tabliczka od Milki. Widziałam te czekoladę w zeszłym roku, ale ciągle coś powstrzymywało mnie od jej zakupu. Skusiłam się na nią po świętach i tak przeleżała ze swoja koleżanką (która pojawi się w następnej recenzji) prawie dwa tygodnie.
Dziś naszło mnie na coś słodkiego więc to dobra okazja aby napisać o niej kilka słów.

Rzadko kupuje mleczne czekolady, a te nadziewane czymkolwiek prawie wcale. Niestety, jak to zazwyczaj z Milką bywa, skusiło mnie piękne opakowanie;) Zdjęcie czekolady po prostu uśmiechało się z do mnie półki i nie mogłam przejść obojętnie, nie włożywszy jej do koszyka.
Dziś dopiero zerknęłam na skład...No ekhym...tak, pozostawia wiele do życzenia, ale ok w końcu to mój cotygodniowy ''cheat meal" i wszystko jest dozwolone;)



Pierwsze na co spojrzałam i co zakuło w oczy:"Wyrób cukierniczy z kremem kakaowym..."(wtf? przypomniało mi sie dzieciństwo i gwiazdorki z masy czekoladopodobnej...blee..).
No, ale tutaj nie w tym rzecz na szczęście.
Tabliczka składa się z połączonych ze sobą tj. foremek. Nie tak ładnych jak na opakowaniu rzecz jasna;) Foremki tworzy cieniutka warstwa milkowej, mlecznej czekolady i krem z dodatkami.
Krem w smaku i konsystencji przypomina ten, który występuje m.in. w czekoladkach Merci, Lindor lub Toffifee. Mega słodki i gładki. Spodziewałam się, że będzie bardziej miękki. Natomiast jest tylko trochę mniej twardy od otaczającej go czekolady. Chociaż może to zależy od temperatury otoczenia.



Dotaki: kropelki czekolady deserowej (praktycznie niewyczuwalne), kawałki słonego karmelu (jak dla mnie mógłby być bardziej słony), nie klejącego, tylko chrupiącego prawie jak w batonie Daim. No i kawałki ciastek  w stylu Petit Beurre.

Całość strasznie słodka, zamulająca i mdła. Na pewno wersja malinowa jest o niebo lepsza i może kiedyś będę miała okazję jej spróbować.
Czekolady Milki zawsze były bardzo słodkie, jednak są takie, do których chętnie wracam. Tej na pewno nie kupie ponownie.


Sklep: Biedronka
Cena: 3,20zł/93 g
Ocena: 4/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz